Geçmiş olsun. 1.5 yıldır astım hastasıyım, bitkisel şeyler vs önerdiler ama bir türlü faydası olmadı. İlaçlarında Kessinlikle faydasını görmüyorum, halimden de pek şikayetçi değilim ama konu sahibinin İzniyle takip. Belki bizde faydalanırız.