Hocam. Şöyle yapıyorum ben aslında. CoinMarketCap sitesinde koinleri inceliyorum ve onu pancake sitesinden satın alıyorum. Yani ucuz iken alıyorum metamask cüzdanımda bir köşede dursun. Bu bence daha iyi değil mi?