suleymankocabas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde her entegrasyon şirketinin kendi şablonları oluyor, harici bir şablon olursa uyumlu hale getirmesini talep eder, xml i convert etmenşz yada ettirmeniz gereklidir
cevabınız için teşekkürler. evet StockMount firmasıda her xml için ücret talep ediyor. sektörde çok yeniyiz ondan bilgi eksikliklerimiz var maalesef. sanırım geneli için uyumlu olan bir xml entegrasyon firması yok.