arkadaşlar zoruma giden çok şey var ama işte sadece zorumuza gidiyor yaya geçidi olan bir yerde karşıya geçiyorum çoçuğumla eşimle bebek arabası elimizde kırmızı yanmış üstelik polis kavşaktan dönüp ışığa bile bakmadan üzerimize sürdü arkadan çok fena saydırdır yüksek sesle ama hatasını bildiği için bastı gitti hemen