ramazan davulu gerçekten çok rahatsız edici. adamların derdi para toplamak olduğundan gece saat 1'de bazen 2'de geçiyorlar. Uyanıyoruz, sonra tekrar uyuyup sonra sahur için tekrar uyanıyoruz.

bence kaldırılmalı.