Bizim 4-5 sene önceki davulcu arabanın bagajından çalıyordu
zaten duymuyorsun vurup kaçıyorlar anlamıyorsun bile gereksiz bir şey kendine çalıp oynuyorlar belediyede gösteriş olsun diye çaldırıryor parasın belediyeden alıyor ekstardan milletten bahşiş topluyorlar hata bazılar başkalarının yerine bile bahşiş topluyor