Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim davulcu hiç mani okumuyor son 2 senedir.

Balkondan söyleyecem kendisine bu senede söylemezse
Haberlerde gördünüz mü bilmiyorum 2 gün önce davulculara eğitim verildiğini gördüm. Bu sene hep çalacak hem söyleyecek