AdsenseBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence normal davulcular kaldırılıp yerine, Korsan davulcular gelmelidir. Korsan davulcuların çaldığı oyun havaları güzel oluyor.
Bizim davulcu hiç mani okumuyor son 2 senedir.

Balkondan söyleyecem kendisine bu senede söylemezse