Davulcuları belediyeler ücret mukabilinde görevlendiriyor zaten. Belediyeler para vermezse kimse çıkıp "ibadetin gereği" diye davul çalmaz hocam.
O zaman resmi yerden görevlendirilip para verilyorsa, bu ülke de bu normal birşeydir.
Eğer rahatsız olan varsa o davuldan, o zaman çıkıp gitmesi lazım bu ülkeden