karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Davulcuları belediyeler ücret mukabilinde görevlendiriyor zaten. Belediyeler para vermezse kimse çıkıp "ibadetin gereği" diye davul çalmaz hocam.
Hocam bazı korsan davulcular var bahşiş topluyorlar