AdsenseBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman o davulu çalan davulcunun tokmağını elinden alıp, aldığı yere geri koymalıyız : )
Davulcuları belediyeler ücret mukabilinde görevlendiriyor zaten. Belediyeler para vermezse kimse çıkıp "ibadetin gereği" diye davul çalmaz hocam.