Ülkemiz resmi olarak islamiyet ülkesi değil. Yahudisi, Hristiyanı ve ateist arkadaşlar var. Bunlara saygı duymayıp nasıl saygı bekleyecek Müslüman arkadaşlar?
katılıyorum, madem dinimizi yaymamız gerekiyor, o zaman bunu ürkütmeden, insanların nefretini kazanmadan yapabilmek gerekiyor. yahu temizliği avrupaya öğreten müslümanlardı, birçok bilimsel araştırmalar ve icatlar gene müslüman bilim insanları sayesinde yapıldı. Şimdi ise cahil yobazlar köpek gibi saldırıyor.