Çok çok iyi anlıyorum şimdi tecrübelerimi zorluklarımı yazmak uzun uzun olmaz boşuna vakit alır.

Yalnız tek birşey diyebilirim ki aydınlık bir sabaha ulaşman için karanlık bir gece şarttır bu her insanda vardır bu cümle beyninde olsun sürekli dostum.

Ben ve benim gibi çok kişi var forumda o aydınlığa ulaşan sende Elbet o aydınlık sabaha ulaşacaksın sıkma canını