GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayat çok inişli çıkışlı ancak önemli olan düzeleceğine olan inancınızı kaybetmemek. Ne kadar kötü olursa olsun her zaman bir çıkış yolu her zaman bir düzelme imkanı vardır. Umarım kısa zamanda işleriniz yoluna girer.
Umarım hocam. Son dönemlerde her şey kötü farkındayım. Ben de nasibimi alıyorum bundan.