SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam muskayla uyudum ondan sonra hep yastık altına bıçak falan. Sonra o evden taşındık baya bir rahatsız etti bu durum bizi ( Kamerada Gözüküyordu Bu Arada )
Abdestli uyumakta çok iyidir ve uyurken cevşen dinlersen baya rahatlatır