AMP bitiyor mu bilmiyorum ama Google News ve Google Discover'a kayıt olmak için artık bir zorunlu gereklilik değil. Haber siteleri için bu iki kaynak çok önemli o yüzden eskiden AMP olmazsa olmazdı.
Temanızın mobil sayfaları iyi kodlanmışsa, hızlı yükleniyorsa bence bir zorunluluk değil.
Ben kendi sitemden 3 gün önce AMP'yi kaldırdım, bir yığın teknik zorunluluğu vardı.
Öte yandan sitenizde AMP olması Google sıralaması için yine de bir pozitif sinyal olabilir.
Buradaki en kritik şeyin mobilde derli toplu ve hızlı yüklenen bir sayfa olduğunu düşünüyorum.
Bunlar benim fikirlerim, umarım karar vermenizde yardımı olur.
Ad*lt site açacaksanız mutlaka kullanın

Ama onun dışında temanızın mobil tarafı iyiyse hiç gerek yok zahmetli iş.
Yanıtlar için teşekkürler. Anladığım kadarıyla getirdiği teknik zorluk sağladığı faydadan daha fazla.Amp olmayan ve içerisinde ses, video dosyaları olan bir deneme makalesinin hız bilgileri aşağıdadır. Bu hızı koruyabilirsemAMP gereksiz bir araç olarak kalıyor.