Seotype adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benm 3-4k günlük trafikli yabancı blogum var. 25$ veriyorum tanıtımı. Ne kadar ucuzmuş onu farkettim 🤣 Da doğal 50. Siz sadece mailden mi satıyorsunuz? Yardımcı olsanız makbule geçer
Sadece iletişim sayfamda mailim yazıyor hocam. Spor ürünleri satan firmalar, supplementciler, sporla alakalı firmalar ulaşıyor. $100 olarak fiyat veriyorum, hintlisi vs. gelince pazarlık yapmaya kalkıyor ben de her tanıtım yazısı benim sitemin kalitesini ve SEO puanını düşürdüğünden yardımcı olamayacağımı söylüyorum. Aylık 10-15 kişi yazar 3-4 tanesi kabul eder. Ben de aldığım ücreti tekrar siteye yatırım olarak kullanırım. Size tavsiyem tanıtım yazısının fiyatını düşük tutarak sitenizin kalitesini düşürmemeniz.