fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuda bahsi geçen zarflar pin zarfı yanlış anlamadıysam.benim evde hala 3-5 tane var,en az 10 yıllık ben asıl çeklere sevinirdim.eskiden ödemeler çekle gelirdi,direkt banka hesabımıza almıyorduk.ögrenci adamız,sınıftaki arkadaşlara çekleri gösterip hava atardım.koskoca google amca bana çek göndermiş,havasını atacam tabi

adsenseden para kazanmak nasıl duygu konusuna gelirsek,bence stresli.her ay o kadar ugraş,güzel güzel paraları kazan.ödeme gününden 1 gün önce bi bakıyorsun hesap banlanmış,içerde 100k para kalmış.bi ara millet kendi sitesiyle ugraşmaz,rakipleriyle ugraşırdı.4-4 lük sitelerde çok bankandık rakiplerin saldırıları yüzünden.sinir,stres,delirmeceler filan....stresli iş yani.
Kafaya koydum artık ya o pini alacağım