konuda bahsi geçen zarflar pin zarfı yanlış anlamadıysam.benim evde hala 3-5 tane var,en az 10 yıllık

ben asıl çeklere sevinirdim.eskiden ödemeler çekle gelirdi,direkt banka hesabımıza almıyorduk.ögrenci adamız,sınıftaki arkadaşlara çekleri gösterip hava atardım.koskoca google amca bana çek göndermiş,havasını atacam tabi
adsenseden para kazanmak nasıl duygu konusuna gelirsek,bence stresli.her ay o kadar ugraş,güzel güzel paraları kazan.ödeme gününden 1 gün önce bi bakıyorsun hesap banlanmış,içerde 100k para kalmış.bi ara millet kendi sitesiyle ugraşmaz,rakipleriyle ugraşırdı sadece.bu rakipten nasıl daha kaliteli iş yaparım demez,nasıl bi hile-hurda ile onu indirip yerine geçerim derdi.4-4 lük sitelerde çok banlandık rakiplerin saldırıları yüzünden.sinir,stres,delirmeceler filan....stresli iş yani.