Adsense'ten ilk paramı 17 yaşında kazanmıştım. 18 yaşından küçük olduğum için 180 Dolar değerinde çek göndermişlerdi. Bankalar çek bozumu için yaklaşık %50 komisyon alıyordu o dönemde. Bilgili bir bankacı 18 yaşıma gelince hesap açıp ödemeyi direkt o hesaba aktarım yapılabileceğini söylemişti. 18 yaşına girince hesap açıp ödemeyi banka hesabına talep etmiştim. Hatıralarımı sakladığım kutuda Adsense'ten gelen çek hala duruyor.
Uzun süredir gelen ödemeleri bekletiyorum. Vergi konusu netleştikten sonra çekim yapacağım. Artık eski tadı da kalmadı. İnternetten para kazanma yollarındaki alternatifler, vergi meseleleri, artan maliyetler insanları Adsense'ten soğuttu. Umarım yeniden eski güzel günlere dönüş olur.