AdsenseBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk bankasına alıyorsun ödemeleri şirket olmayınca x2 cezalarla geliyor. Yedik bi kere o kazığı
Şahıs şirketim var hocam sorun olmaz herhalde gelen parayı faturalandırabilirim