yapılanı var bence tutmaz almazlar. sizi üzmek için değil,yanlış bir yatırım yapmamanızı istediğim için yazdım
100 Gram için 45 TL kargo dahil baya pahalı bir ürün olur belirteyim.
Boyutunu bilmiyorum ama ufak bile olsa 100 Gram dediğiniz şeyin içine 10 tane girmez.

Tek lokmalık ürüne atıştırmalık kimse adetine 5-10 TL vereceğini pek zannetmem.
Şu anda aslında muallakta kaldığımız bir ürün oldu. Eğer satarsak fiyat aynı kalacak ama gramajı artıracağız. Toptan aldığımız üründe fiyatta indirim aldık. Bakalım kısmet.