bugün kripto sepetimi bozdum ciddi kar alarak çıktım ancak 0,22 den aldığım coin 1.04 den sattım ben sattım 1.77 oldu şu an
Türkiye şartlarında bir ailenin 3 yıllık giderini aldım ancak yetmiyor aç gözlülük ve yarını düşünme kaygısı bitmiyor para sevdamız hiç bir zaman BİTMEYECEK !