Alınacak en güzel aksiyon bu yoldan geçer.
İlk 3 ay agresif backlink alımı yapar ve kaliteli backlinkler ile beslerseniz bence kayıp yaşamazsınız ancak tabii ki site oturana kadar işiniz çok zor hele ki yeni site sahibi aynı içeriği aynı URL yapısıyla girerse kelimenin tam anlamıyla geçmiş olsun denilebilir.
Yanı sıra şu an mevcut otoritesini sizin domainnizden alacağı backlink ile x2 yapmış olacak.
İşiniz zor, geçmiş olsun.
Evet, bu da var. Bildiğin hazıra çökmüş gibi bir şey oldu. Ne iş ya. İlk defa böyle bir durum görüyorum.