Ben de aynı durumdan mağdur'um. Marka tescilim olan domaini 1 aydır alamıyorum. Çünkü sürekli evrak bekleniyor. Kendilerine ilettim.
Eğer nic.tr diye bir kurum olmaz olur mu? Halen yasal olarak, nic.tr adında bir kayıt firması var.
Bu bildiğin hukuksuzluk.
15 günlük yasal süresi tamam kullanılabilir, ancak marka sahibinin almasını engellemek için bot kullanmak ve buna önlem almamak yasal değil.
Avukatımla görüştüm, çözüm olmazsa mahkeme yoluna gidecem. Nic.tr dekileri de görevi kötüye kullanmaktan dava edecem. Ben uğraşacağıma onlar uğraşsın.