Hocam,
Normalde limitiniz neyse o kadar harcarsınız. Bazı bankaların kartları, limitinizi geçmenize izin vermez, işlem yaptığınızda yetersiz bakiye hatası verir. Bazı bankalar ise limit aşılsa bile küçük harcamalara müsaade eder. Günün sonunda bir gecikme faizi yoksa, o ay ne kadar harcadıysanız o kadarı ekstrenize yansır.