Arada bende de oluyor. Belirli bir tutara kadar düşüyor. - 70 / - 100 gibi (en azından bende öyle oldu)
Sonrasında aylık ekstre de limit aşımı adı altında birkaç lira kesildiğini gördüm.
Mağdur olmamak için yapılıyor olabilir