Arkadaşlar merhaba YKB kredi kartım ilk kez eksiye düşürdüm. Dün 300 küsür limitim vardı bu gece hesap kesimi yapılmış borcum işte mail geldi baktım kırmızı ile -79 TL yazıyor galiba ben harcadım o 300 'ü ama, olay şu ben hala kredi kartımdan harcama yapıyorum ve eksiye düşüyor. Bu bankanın bana verdiği kredi kartı limiti diyelim 5000 TL ya, zaten bu bankanın parası ve bana 5000 TL lik güveniyor ki o kadar para veriyor, ben 5000 TL yi harcadım hala harcayabiliyorum o zaman ne anlamı kalıyor? Şimdi ben kredi kartı borcunu ödeyince bu - tutar bu ayki borcuma mı kalacak? Yani 5000 TL borcumu ödedim, - 500 TL'deyim 500 TL daha borcu bir sonraki ay hesap kesimimde mi ödeyeceğim yoksa bu ay mı?
Not: Bankayı aradım aynı şeyleri tekrarladıkları için bilgi vermediler işte hesap kesim tarihiniz şu demektir, güncel borcu ödemeniz gerekmiyor falan filan benim sorumu yanıtlamadılar.