Hocam bu devirde peşinatsız taksitli ürün alırsanız hem kendinize hem firmaya aynı üründen almış oluyorsunuz. Oranlar cidden çok yüksek, olur da ödeyemezseniz daha fazla katlanıyor. 2019 yılında üç bin liraya çamaşır makinesi almıştık, araya Covid falan girince taksitler kaynadı. En sonunda toplamda yedi bin küsür lira falan ödedik. O yüzden kredi kartıyla taksit işine girmek bana daha mantıklı geliyor.