scutotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evkur gibi firmalar mevcut hocam ama aradaki vade farkı dehşet oluyor. 10K'lık telefon 20K ya geliyor. Allah yardımcınız olsun
Hocam onlar sadece faiz-enflasyon payı koymuyorlar
Birde dolandırma payı ekliyorlar her ürüne ve bencede net haklılar