Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu işten hiç anlamıyorum ama söyleyiş tarzınız pek doğru değil ücreti hem soruyorsunuz hem de küçümsüyorsunuz işi
Bırakın da fiyatı işi bilenler biçsin
Hayır hocam öyle bir yanlış anlaşılmaya sebep olmak istemem.
Emek küçümseyen biri değilim. Sadece anlamıyoruz diye fırsatçılık yapılmasını istemiyorum.
Elbette fiyatı işi yapacak olan söyleyecek bize de uygunsa ne ala