HalilE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayseri gibi bir yerde bisiklet sürmek açıkçası yürek ister hocam başarılar dilerim
Doğru diyorsunuz aslında hiçbir şekilde saygı kavramı yok ama 2017’de başladım bakalım sürmeye çalışıyorum bu şehir de öğrenecek bisikletlerin taşıt olduğunu