Ben uzun süredir youtube üzerinden abone hizmeti veriyorum, ne yalan söyleyeyim zarar görmezsiniz ama size bir faydası da dokunmaz. Youtube sistemde abone sayısını çok fazla umursamıyor.
abonelerin izlenmene bi faydası olmuyor hocam kanalın geleceği varsa bile öldürmeyin derim.
Değerli cevaplarınız için teşekkür ederim, peki benim yapacaklarım dışında dışarıdan herhangi bir şey almalı mı?