Konu
İşi bırakıyoruz, artık kimse çalışmıyor.
28-03-2022, 23:15:56
#5
unqown
Acaba böyle olursa Sarı Partili yüksek yaşlı 'insan'lar ortalıkta 'Telefonunu çıkart' diye fink atar mı