omkorrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buraya yazıyorum ve cimere ve btk ya şikayet edicem. 1 aydır takip ettiğim com.tr li bir domain mevcut marka tescil başvurusunu da yaptım. ve bir fiil de 15 gündür nic.tr ile iletişime geçmeye çalışıyorum bakın backorder yapıyorlar trabisi bekliyorlar hakkımı yiyolar diyorum biz birşey yapamayız diyorlar. her gece 23-01 arası sisteme girip şansımı deniyorum ve dolu 1 ay öncesinde Allah bilir ne kadar süre daha yaptılar bilmiyorum. Bugün dayanamadım sordum dedim 1 aydır hep alan ve belge vermeyen kişi aynı mı diye kvkk gereği falan dedi en son dayanamadı söyledi aynı kişi dedi. Dedim backordera izin veriyorsunuz bu yasal değil ama şikayet edicem btk ya dedim isterseniz edebilirsiniz dedi konuşmayı sonlandırdı kaçtı. ne yapacağımı bilmiyorum o kadar para verdim marka tescili için şikayet edicem özellikl cimere . Ülkenin bu konuda ki en hassas kurumu bile hile yapıyorsa kim yapmasın ki
com.tr için? belge gönderdiniz mi?