Bu konu ile alakalı yazdığımda bana kızanlar olmuştu ön sipariş diye birşey yok sadece firmalar reklam yapıp yeni müşteriler kazandı domaini ön sipariş değilde normal kayıt etseydiniz bunların hiç birini yaşamayacaktınız vatandaş tam kayıt yapmadıysa 24:00 da bi kaç kez domaini metunicten kontrol edin boşa düşerse kayıt edersiniz haricen domaini elinden alamazsınız o kişide marka başvurusu yapıp evrak gönderebilir şuan en doğal hakkı.
evet yapabilir ama arkadaş para harcamadan böyl trabisi bekliyor ben anlamıyorum. Nic.tr de bu adamın ömür boyu backorderına izin mi verecek yani