Arkadaşlar şablonu okumadan neden yorum yapıyorsunuz? Mesajlarınızı report mu edelim? "Premium domain arıyorum, maksimum 2 kelime olmalı" dedikçe, reg fiyatı dahi etmeyecek domainleri yazıp mesaj atıyorsunuz yahu.