Sonuna kadar okudum.
Bu ülkede devleti çok kutsal zanneden bazı arkadaşlar var.
Allah inşallah o arkadaşları kendi devletlerinin kötü yüzü ile imtihan eder.
Devlet kutsal bir melek değildir, insanlar tarafından yönetilen bir organizasyondur.
Ve bu organizasyondaki insanlar yani memurların içinde işini düzgün yapmayan çok insan vardır.
O yüzden de devlet her zaman düzgün, adil ve iyi çalışmaz.
Türk insanı devleti ile bir hukuk mücadelesine girene kadar çok milliyetçi ve devlet babayı kutsal gören bir yapıdadır.
Oysa devlet dediğimiz yapı insanlar tarafından yönetilir ve devletin vicdanı ahlakı ve adaleti çalışan memurların karakteri kadardır.
Düzgün karakterli bir memura düşerseniz devletin güzel yüzünü ve karaktersiz bir memura düşerseniz devletin kötü yüzünü görürsünüz.
Her zaman söylüyorum, devlet vatandaş için vardır vatandaş devlet için değil.
O yüzden vatandaşı devlete karşı koruyacak mekanizmalar genişletilmeli ve geliştirilmelidir.
Çünkü bazı tembel memurlar kendileri 4 saat eksik mesai yapmak için sizin 4 sene mahkeme mahkeme dolaşmanızı umursamazlar.
Ve devletin süper kutsal eleştirilemeyecek yüksek bir akıl adil bir güç olduğunu düşünenleri Allah kendi devletleri ile bir hukuk mücadelesine düşürürse anlarlar devletin nasıl işlediğini.
Konu sahibine de Babasına da Allah sabır versin.