muratkinq60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin dediğiniz olması gereken doğrudur normalde, ancak burada şöyle birşey var. Mantıken zaten biz işlemin iptali için dava açmışız, burada kanunen emekliliğin iptalini gerektirecek birşey yok, dava açılır açılmaz icra göndermek ''parayı ödeyin ve davadan vazgeçin'' veya ''hakkınızı ararsanız bizde böyle hesap sorarız'' gibi bişey demek oluyor. Bize dava 1-2 yıl sürer ya da sürmez denildi.
İşte keşke öyle olsa. Devlet para isteyince önce ödersin sonra itiraz edersin. Sistem bu şekil maalesef.
Bu SGK sadece vatandaşa değil, diğer devlet kurumlarına bile sıkıntı çıkarıyor.