Ülkemizde hala organ bağışı yapmaktan korkanlar var, toprakta çürüyeceğine bari birine hayat versin.. Forumdakilerin bu konuyla alakalı düşüncelerini merak ediyorum

-------
gözlerimi; gün ışığını, bir bebeğin yüzünü, bir kadının gözlerindeki sevgiyi görmemiş bir adama verin.

kalbimi; kendi kalbi ona acı vermekten başka bir şeye yaramayan birine verin.

kanımı; bir otomobilin enkazı altından çıkarılmış olan gence verin. verin ki torunlarının oynadığını görene dek yaşayabilsin.

böbreklerimi; haftadan haftaya yaşaması makineye bağlı olan birine verin.

kemiklerimi; alın ve sakat bir çocuğun yürümesinin yolunu bulun.

eğer bir şeyleri gömmeniz gerekiyorsa, hatalarımı, kusurlarımı, insanlara olan önyargılarımı gömün. günahlarımı şeytana, ruhumu tanrıya verin. eğer yeri gelirde beni hatırlamak isterseniz, bunu size ihtiyacı olan birine yardım ederek yapın. eğer tüm bu isteklerimi yapıyorsanız ben sonsuza dek yaşayacağım.

---- Alıntıdır.