Devlet para isteyince önce vereceksiniz sonra dava açacaksınız. Babanız burada hata yapmış.
Sıkıntılı bir süreç. Allah sabır versin.
Sizin dediğiniz olması gereken doğrudur normalde, ancak burada şöyle birşey var. Mantıken zaten biz işlemin iptali için dava açmışız, burada kanunen emekliliğin iptalini gerektirecek birşey yok, dava açılır açılmaz icra göndermek ''parayı ödeyin ve davadan vazgeçin'' veya ''hakkınızı ararsanız bizde böyle hesap sorarız'' gibi bişey demek oluyor. Bize dava 1-2 yıl sürer ya da sürmez denildi.