Sonuna kadar okudum kardeşim Allah yardımcın olsun. bu kadar değil ama benim de başıma geldi saçma sapan devlet dairesinde ki hatalardan çektim ve her zaman diyorum birisine beddua mı edeceksiniz devlet dairesine düş diye beddua edin inanın en büyük beddua. Ayrıca Türkiye de ki devlet memur kafası böyle bu sebeple bir arpa boyu yol alamıyoruz