Bu yorumu okursanız şikayet etmeyin lütfen, sansürleyerek söyliycem. "Vay ****** ", hepsini okudum ve söyleyemek istediğim tek cümle bu. Çünkü ne yazarsam yaziyim kelimeler kifayetsiz kalır.