Merhabalar, e-devlet üzerinden "Kişisel Sağlık Bilgi Formu" doldurmam gerekiyor.



Lise mezunuyum. "Okulu / Sınıf" alanına mezun olduğum okulu / ve son okuduğum sınıfı mı yazmam gerekiyor?