hfhml adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar küçük bir sorun yaşıyorum isteyen ücretli de yardım edebilir. Tahminim bilen biri uzaktan bağlansa çok kısa bir sürede halledebilir.

TEMPLATE GÖRÜNTÜSÜ BU HALDE OLAN BİR BAYRAK VAR

BEN LOGOMU EKLEDİĞİMDE BÖYLE OLUYOR

Logonuzu attıktan sonra ekrana scale komutu ile boyutu küçültüp deneyin