cnkylmz53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşın +32k aldığı için sende para yok
Ben de bildim bileli para yok zaten

Comicsoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten olay parası olana daha çok kazandırma garantisi veriyor.Parası olmayana sadece iç çekmek ve vergi vermek kalıyor
Aynen öyle

Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kar mı yapmış oldu şimdi arkadaşın 😂😂😂
En azından enflasyona karşı parası değer kaybetmedi. TL olarak dursaydı buharlaşacaktı o da.

UHGrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bunu düşünüyorum şimdi 300-400 k gibi bir para koyunca veya 15-20 k dolar koyunca aylık veya 3 aylık getirisi ne olur ne yapmak mantılıdır bilemedim
Benim anladığım döviz yükselirse kar ediyorsun. Mesela 14.85 den yatırıp yaptın. 3 ay sonra 17 olursa kalan farkı devlet veriyor. 12 olursa da düşen farkı karşılıyor. Ana paradan bir şey gitmiyor yani