arkadaşın +32k aldığı için sende para yok
Ben de bildim bileli para yok zaten
Zaten olay parası olana daha çok kazandırma garantisi veriyor.Parası olmayana sadece iç çekmek ve vergi vermek kalıyor

Aynen öyle
Kar mı yapmış oldu şimdi arkadaşın 😂😂😂
En azından enflasyona karşı parası değer kaybetmedi. TL olarak dursaydı buharlaşacaktı o da.
Bende bunu düşünüyorum şimdi 300-400 k gibi bir para koyunca veya 15-20 k dolar koyunca aylık veya 3 aylık getirisi ne olur ne yapmak mantılıdır bilemedim
Benim anladığım döviz yükselirse kar ediyorsun. Mesela 14.85 den yatırıp yaptın. 3 ay sonra 17 olursa kalan farkı devlet veriyor. 12 olursa da düşen farkı karşılıyor. Ana paradan bir şey gitmiyor yani