Merhaba aktif olarak kullandığımız sunucuda virüs var ilk olarak yavaşlattı daha sonra kullandığımız iş için programları açmamaya başladı program adı altında çalışıyor örneğin (program.exe) uygulamasını (program management.exe) olarak çalışıyor piyasadaki yaygın olarak kullanılan virüs programlarının çoğunu kullandık (eset,avira,avg, vb.) bu programların hepsinde tarama yaptık fakat hala kalıcı bir çözüm bulamadık bu konu hakkında bir önerisi olan varmı ?