Bildiğim kadarıyla sizlere bilgi vermek isterim;
Ruhsat fotokopisini bankaya götürürsünüz ve "ben bu arabayı almak için kredi çekeceğim" diyerek işlemleri başlatırsınız. Size kaç paraya alacağınızı sorarlar ve sisteme kayıt ederler. Daha sonrasında gerekli kişiler -eksperler- ruhsata bakıyorlar ve bunlardan sizin haberiniz bile olmuyor, onaylanırsa banka sizi arar. Direkt olarak aracın parasını size değil, satıcının hesabına aktarılır. Notere gider, araç işlemlerinizi yaparsınız ve bankada borcunuz bitene kadar banka aracınızın üzerine haciz koyar. Direkt olarak ihtiyaç kredisi ile çekin ve aracı öyle alın derim hocam. Nedeni; borcunuz bitene kadar aracı satamazsınız. Kazalı da olsa bankadan izinsiz o arabayı satamıyorsunuz, hurdaya dahi bankanın izni olmadan çıkaramıyorsunuz

Ben Ağustos 2021'de iyice düşündüm ve ihtiyaç kredisi çekip arabamı öyle aldım.