A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende çizgi çiziyorum ama o dediğiniz analistler gibi değilim. Göreceksiniz ileriki zamanlardaki boğa ve ayı piyasalarında dip ve depelerini paylaşacağım, Dip ve Tepe zamanı geldiğinde
5 Aydır dip tepe bulma üzerine stratejiler geliştirdim. Başarı oranımın yüksek olduğunu tahmin ediyorum.
genelleme yaptım hocam tahmin tabiki yürütebiliriz. ama analiz ne bileyim işe yaramıyor sanki kriptoda