CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen kardeşim. En başında pes et, kimsenin ihtiyacı yok diye düşünüp kimseye mail gönderme.
Ya da, onlara sahip oldukları danışmanlık hizmetinden daha kaliteli işler yapabileceğini ispat et ve hepsini kazan. Seçim senin.
Hocam ilgin alakan için çok teşekkür ederim. Şimdi az ve öz bir yazı hazırlayıp yaşadığım şehirden başlayıp tüm ülke geneline tek tek atacağım yavaş yavaş.
Gelişmeleri yazarım.